שיפור האקלים הכיתתי
|
הגברת הלכידות הקבוצתית ויצירת אקלים כיתתי מיטבי
- יצירת אקלים כיתה חיובי הינה בעלת חשיבות רבה ותורמת במגוון מימדים. האקלים הינו אמצעי לשיפור המימד האישי, החברתי ואף גורם להגברת ההישגים הלימודיים.
- אקלים חיובי תורם להערכה עצמית חיובית, הרגשת ביטחון עצמי ושייכות. במישור החברתי האקלים מעודד שיתוף פעולה ואכפתיות, כבוד לזולת ומגביר את האחריות והנכונות למעורבות.
חוויה שהתלמידים לא ישכחו
יצירת נורמות חיוביות ושיפור ההישגים הלימודים |
|
 |
|
- יצירת נורמות של שיתוף פעולה, טיפוח אחריות אישית ונכונות למעורבות, היא דרך אפקטיבית להשפיע על כלל בית הספר תוך הפעלת מינימום אמצעי שליטה ואכיפה חיצוניים.
- אקלים כיתה חיובי הינו גם אמצעי להגברת העניין והמוטיבציה בקרב התלמידים ולשיפור ההישגים.
|
|
 |
|
|
|
|
קהל יעד: כיתות א'– י'ב. |
|
|
|
|
|
|
|
משך הסדנא: שעה וחצי. |
|
|
|